.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سبدهزینه خانوار ۲ برابر دستمزد کارگران است
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: طبق قانون کار هزینه سبدخانوار چهار نفره ۹ میلیون تومان بوده در صورتی که حداقل دستمزد چهار میلیون تومان است.
سبدهزینه خانوار ۲ برابر دستمزد کارگران است

به گزارش شمال نیوز، نصرالله دریابیگی با اظهار این که سبدهزینه خانوار با دستمزد تعیین شده شورای عالی کار ههمخوانی ندارد، گفت: هزینه سبدخانوار چهارنفره ۹ میلیون تومان است اما حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار بیش از چهار میلیون تومان است.

وی خواستار اجرای مطلوب قانون کار در جامعه شد و گفت: هر زمزمه ای که نسبت به تغییر ماده ۴۱ مطرح شد جامعه کارگری وبازنشستگی با آن مخالف هسند.

وی جامعه کارگری و بازنشستگی را معادی ۶۰ درصد جمعیت کشور دانست و گفت: تغییر ماده ۴۱ قانون کار با قوانین مجلس و دولت نیز همخوانی ندارد.

دریابیگی قراردادهای موقت را از مشکلات بیان کرد و گفت: شاهد قراردادهای ۱۵ روزه تا یکماهه در استان هستیم که امنیت کارگران را دستخوش چالش کرده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد در سال جاری گفت: متاسفانه امسال سبد و تورم در دستمزد مورد توجه قرار نگرفت و از سوی دیگر ۱۰ درصد کارگران بخش دولتی مشمول اجرای قانون قرار گرفتند.

وی یادآور شد: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رابطه مستقیم با ماده ۴۱ دارد و متاسفانه برخی ها در تلاش هستند ماده ۴۱ را از قانون کار حذف کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.63 seconds.